Batman Esnaf ve Sanatkarlar Odası (BESO) Başkanı Mehmet Sıddık Çiftçi, Ahilik Haftası dolayısıyla yaptığı açıklamada, ahilik ahlakının yalnızca bir haftalık kutlamalarla sınırlı kalmaması gerektiğini belirterek, “Ahilik ahlakını 365 gün yaşatmalıyız” dedi.