Ağrı’dan puanla döndüler

TFF 2. Lig Kadınlar C Grubu’nda mücadele eden 1955 Batman Belediyespor, Ağrı deplasmanından golsüz beraberlikle ayrıldı.

Ağrı’dan puanla döndüler
Yayınlama: 16.12.2025 12:30:58
42
A+
A-

TFF 2. Lig Kadınlar Ligi C Grubu’nda ilimizi temsil eden 1955 Batman Belediyespor, ligin 4. haftasında deplasmanda Ağrı Aile ve Sosyal Politikalar Gençlik ve Spor takımıyla karşı karşıya geldi. Mutlak galibiyet parolasıyla sahaya çıkan Batman temsilcisi, üstün bir oyun sergilemesine rağmen sahadan 0-0’lık beraberlikle ayrılarak 1 puanla yetindi. Karşılaşma boyunca oyunun kontrolünü elinde tutan 1955 Batman Belediye Spor Kadın Futbol Takımı, rakip yarı alanda etkili olmasına karşın aradığı golü bulamadı. Kaçan fırsatlar galibiyeti getirmezken, Batman ekibi deplasmandan alınan 1 puanla hanesine önemli bir skor ekledi.

Ligde oynadığı 4 karşılaşma sonunda 2 galibiyet ve 1 beraberlik elde eden 1955 Batman Belediyespor, topladığı 7 puanla 4. sırada yer aldı. Karşılaşma sonrası değerlendirmelerde bulunan Teknik Direktörler Mehmet Kalkan ve Bilal Bakay, kalan maçlara dikkat çekerek,“Üst sıralara tırmanmak için kalan tüm maçlarımızı kazanmak istiyoruz. Puan kaybetme lüksümüz yok” ifadelerini kullandı.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.