Temizlik işçilerinin ‘yaprak mesaisi’ sürüyor

Kış mevsiminin etkisini hissettirdiği Aralık ayında, Batman’da yaprak dökümü devam ediyor.

Temizlik işçilerinin ‘yaprak mesaisi’ sürüyor
Yayınlama: 16.12.2025 12:43:30
56
A+
A-

Ağaçlardan dökülen yaprakların kaldırımların üzerine ve cadde kenarlarına yayılmasıyla birlikte, Batman Belediyesi temizlik işçileri de yoğun bir mesai yürütüyor.

Kentin birçok noktasında görev yapan temizlik işçileri, ellerinde saplı çöp kovaları ve süpürgelerle dökülen yaprakları tek tek toplayarak çevre temizliğini sağlıyor. Özellikle yaya yolları ve cadde kenarlarında biriken yapraklar, ekipler tarafından düzenli olarak temizleniyor. Belediye temizlik görevlileri, yapraklar döküldükçe çalışmalarını aralıksız sürdürürken, kaldırımların ve ortak kullanım alanlarının temiz ve düzenli kalması için özverili bir şekilde görev yapıyor. Sabahın erken saatlerinden itibaren başlayan çalışmalar, gün boyunca farklı noktalarda devam ediyor.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.