Uyuşturucuyu midelerinde taşıdılar

Batman’da durdurulan yolcu otobüsünde bulunan 4 yabancı uyruklu şahsın midesinden 2 kilogramı aşkın uyuşturucu madde çıkarıldı, şüpheliler tutuklandı.

Uyuşturucuyu midelerinde taşıdılar
Yayınlama: 22.06.2026 16:37:18
31
A+
A-

Batman Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, uyuşturucu ticaretine yönelik yürüttükleri çalışmalar kapsamında il girişinde bir yolcu otobüsünü durdurdu. Otobüste yapılan kontrollerde durumlarından şüphelenilen 4 yabancı uyruklu yolcu incelemeye alındı. Yapılan kontroller sonucunda şüphelilerin midesinde kapsüller halinde uyuşturucu taşıdığı belirlendi. Operasyonda 113 parça halinde toplam 918 gram eroin, 80 parça halinde 500 gram metamfetamin ve 160 parça halinde 1 kilo 308 gram toz esrar ele geçirildi. Uyuşturucu maddelere el konulurken, gözaltına alınan 4 şüpheli emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. Mahkemeye çıkarılan şüpheliler tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.