AK Parti il binasında basın mensuplarıyla biraya gelen AK Parti Batman Milletvekili Ferhat Nasıroğlu, “Bu yüzyıl nasıl Türkiye’nin yüzyılı olacak diyorsak, Batman’ın da yüzyılı olacak” dedi. 14 Mayıs seçimlerini geride bıraktıklarını belirten milletvekili Nasıroğlu, “Benim en çok sevindiğim olay, huzurlu ve rekor katılımla bir seçim yaşadık.