“Yeniden aday olmayacağım”

İki dönemdir sürdürdüğü meclis başkanlığı görevine yeniden aday olmayacağını açıklayan Ticaret ve Sanayi Odası Meclis Başkanı Ercan Ekinci, bundan sonraki süreçte Batman Yapı Müteahhitler Birliği’ndeki çalışmalarına ağırlık vereceğini söyledi.

“Yeniden aday olmayacağım”
Yayınlama: 25.06.2026 17:28:54
44
A+
A-

“TÜM ADAYLARA EŞİT MESAFEDEYİM”

İki dönem boyunca büyük bir onur ve sorumlulukla yürüttüğü meclis başkanlığı görevini tamamladığını belirten Başkan Ekinci, görev süresi boyunca birlik, dayanışma, şeffaflık ve hizmet anlayışıyla hareket ettiklerini ifade etti. Ekinci, açıklamasında BATSO Başkanı Abdulkadir Demir, yönetim kurulu üyeleri, meclis üyeleri, oda çalışanları, kayıtlı üyeler, kamu kurum ve kuruluşlarının temsilcileri ile basın mensuplarına teşekkür etti. Aday olmama kararının en önemli nedenlerinden birinin başkanlığını yürüttüğü Batman Yapı Müteahhitler Birliği’ndeki (BAYAM-BİR) görevlerine daha fazla zaman ayırmak olduğunu belirten Ekinci, bilgi ve tecrübesini bu alandaki projelere yoğunlaştıracağını kaydetti. BATSO’dan tamamen ayrılmayacağını vurgulayan Ekinci, “Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da odamızın yanında olmaya, Batman ve iş dünyası için tecrübelerimle katkı sunmaya devam edeceğim” ifadelerini kullandı. Yeni dönemde meclis başkanlığına aday olacak tüm isimlere eşit mesafede olduğunu belirten Ekinci, seçimlerin birlik, dayanışma ve kardeşlik ortamı içerisinde geçmesini temenni etti.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.