Çöp konteynerleri yaz için dezenfekte ediliyor

Batman Belediyesi, sıcak havalarda oluşabilecek kötü koku ve bakteri oluşumunu önlemek amacıyla vinçli çöp konteynerlerini basınçlı dezenfektanlı suyla yıkayarak hijyen çalışmalarını sürdürüyor.

Çöp konteynerleri yaz için dezenfekte ediliyor
Yayınlama: 28.06.2026 09:51:47
7
A+
A-

Batman Belediyesi, yaz mevsimiyle birlikte artan hava sıcaklıklarının neden olabileceği kötü koku ve çevre kirliliğini önlemek amacıyla kent genelinde çöp konteynerlerini dezenfekte ediyor. Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, özellikle Gültepe Su Parkı çevresinde bulunan vinçli çöp konteynerlerinde kapsamlı temizlik çalışması gerçekleştirdi. Basınçlı dezenfektanlı suyla yıkanan konteynerlerin iç ve dış yüzeyleri detaylı şekilde temizlenerek hijyenik hale getirildi. Belediye yetkilileri, yaz aylarında kavun, karpuz gibi sulu meyve kabukları ile çöp poşetine konulmadan konteynerlere bırakılan organik atıkların kısa sürede kötü kokuya, bakteri oluşumuna ve çevre kirliliğine neden olabildiğine dikkat çekti. Yapılan çalışmalarla çöp sızıntılarının ve organik atıkların oluşturabileceği olumsuzlukların önüne geçilmesi, vatandaşların daha temiz ve sağlıklı bir çevrede yaşamlarını sürdürmesi hedefleniyor.

Batman Belediyesi, vatandaşlardan çöplerini poşetleyerek konteynerlere bırakmalarını ve çevre temizliği konusunda daha duyarlı davranmalarını isterken, yaz boyunca kent genelindeki çöp konteynerlerinin periyodik olarak yıkanıp dezenfekte edilmeye devam edileceğini bildirdi.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.