Alevler 20 dönümlük tarlayı sardı

Batman’da 20 dönümlük tarlada çıkan yangın, rüzgarın etkisiyle kısa sürede büyürken, itfaiye ekiplerinin zamanında müdahalesiyle çevredeki alanlara sıçramadan kontrol altına alındı.

Alevler 20 dönümlük tarlayı sardı
Yayınlama: 28.06.2026 15:51:02
34
A+
A-

Batman merkeze bağlı Körük mahallesi ile Kayabağı köy yolu üzerinde bulunan yaklaşık 20 dönümlük bir tarlada, henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. Tarladan yükselen alevleri fark eden vatandaşlar durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi. İhbar üzerine bölgeye sevk edilen Batman Belediyesi itfaiye ekipleri, rüzgarın etkisiyle hızla yayılan yangına yoğun müdahalede bulundu. Ekiplerin özverili çalışması sonucu yangın kısa sürede kontrol altına alınarak çevredeki tarım arazilerine sıçraması önlendi. Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.